
İlişkiler ve Hayat Üzerine Yakınmalar
Her şey spontane. Hayat gibi işte. Plansız, bir anda, pat diye… İlişkiler ve hayat üzerine samimi sohbetler.
Bölümler
Hesap Ödeten erkek / Yarı yarıya
Başlığa göre yargılamadan dinleyin ajsjshs Bence objektif konuştuk 😁 Bazı şeyleri eğip bükmeye gerek yok ya, valla. Neyse o be kanka.
Vay be, 30 ha?
Arkadaşlar 30 oldum. Daha ne diyim ki. Olan oldu. 30 lan. Baya baya 30. Neyse bu da iyidir güzeldir hojdir. Bakalım neler yaşayacağız? Heyecanlı mıyız? Elbette. Güzelliklerle gelecek mi? Gelecek. Zeki Müren de bizi görecek mi? Tabi. İnandık, çıktık yola. Gidiyoruz uzağa. Hayırlı işler bol güneşler.
Bana Gelince Lolo Başkasına Piyango (abv)
Ulan benimle derdin neydi? Madem böyle iyiydin, madem ciddi ilişkiydi vs niyetin, madem yüzüktü yolun sonu, bana açtığın niye bir tek evinin salonu? ( böyle kafiyenin amk ansjshsj çok kötü ansjsj) Bana gelince Yaprak Dökümü Oğuz, otele gidelim Necla bana gel Leyla, başkasına gelince üçüncü günden nikah kıyan Lale Devri Çınar! Üfff bildiniz bu duyguyu. Pezevenk der geçersin 6 ay sonra ciddi ilişki
Dili Varmayanlar / Bok sarısı
Güzel olanı söylemek, güzel bulmasan bile bir değişikliğe kayıtsız kalmamak, ulan hepsini de geçtim bari kötü yorum yapmamak falan bunlar az bulunan meziyetlermiş. Bilirsiniz onları. Görür görmezlikten gelir hayatta dili varmaz bir şey söylemeye. Aklıma geldikçe tövbe yarabbim ya diyip bir boş bakış yarım gülüşün ardından felç geçirmiş Firdevs gibi başımı öne arkaya sallayıp cıkcıklıyorum. Patavat
Şerefsizleri tanıma ve yaşatma derneği onursal başkanı 1
Ulan bitmedi çilesi bu kızın ahshshs ya arama geldi 2 ayrı bölüm olarak atıyorum bundan sonra diğerine geçersiniz size zahmet ahshs özledim be sizi
Şerefsizleri tanıma ve yaşatma derneği onursal başkanı 2
Haydi devam. Bu son olsuuun bu son ahshsh
Düşüncelerine Sahip Çık, Manipülasyondan Korun :)
Düşünceler topraklarımızda yetişen nadide çiçekler. Emek emek yeşerttik onları. Bir fikrin ardında ne yaşanmışlıklar ne gözyaşları ne hayal kırıklıkları kısaca ne öyküler var. Kolay olmadık. Doğduğumuz gibi kalmadık. Büyüdük, büyürken biriktik. Anlamayacak olanlara, empati kuramayacaklara, hakkımızı teslim edemeyeceklere açmayalım kendimizi. Yargılayan dudaklarda, görmeyen gözde heba olurlar. Bi b
Yavşak
Hani biriyle flört ettiğinizi zannedersiniz, size ilgisi olduğunu hissedersiniz, ay noluyo ya diyip beklentiye girersiniz ve duygu beslemeye başladığınız anda sevgilisi olduğunu öğrenirsiniz ya. O şaşkınlık, o hayal kırıklığı, o kendini sorgulama hali. Ben mal mıyım, yanlış mı anladım soruları. İşte o halin kaydı efendim. Sen mal değilsin bebeğim, o yavşak. İyi dinlemeler :) Instagram: podcastermu
Sizden Gelenler - Evlilik Baskısı
Yaaaa ben buraya videocast yükleyenler gördüm, özendim ben de videolu çektim anshsh. Ama yükleyemiyormuşum ben. Ajanslar ya da yurtdışında olanlar falan yapabiliyormuş öyle. :( o yüzden video falan diyorum arada. Neyse kesitleri instagrama atarım reels olarak ashshs. Ay bi de kulaklığınız bozuk değil, mikrofon kullandım ilk defa ayarlarını yapamamışım. Aşşşşırı beceriksizim ya. Öğreneceğim ama aff
Erkeklerle aynı yaşta değiliz! / Toplum Baskısı
Verdiler elimize bir yapılacaklar listesi, koşturuyoruz yemekteyizde menüsünü yetiştirmek zorunda olan yarışmacılar gibi. O koşturmacada hep kadınlar çarpıyor gözüme, yıllar aynı geçiyor ama niye aynı yaşta değiliz erkeklerle? Yetişmeye çalışmıyorum hiçbir yere, benim tiklerim kendi yapılacaklar listeme. Sizin listenizi de bardak atlığı yaptım keyif kahveme. Hadee:) Instagram: podcastermuzeyyennn
Z Raporu / Selam Sana Ya 2026!
Güzel geçecek bu yıl. Aha yazdım buraya. Instagram:podcastermuzeyyennn
Dating appler ve azıcık gündem
Müzeyyen hikayesiyle geldi efendim. Ceplerimde çıkarımlar :) O zaman afiyet olsun 😌Instagram:podcastermuzeyyennn
Kendine güvenen şöyle gelsin
Ayyyyy acayip doldum abiiii. Müthiş tetiklendim. Boşalttım içimi rahatladım. Kendine güveni olmayan sözde insan sarrafları, kadın analistleri sözüm size. İyi dinleyin. Canlarım size de İyi dinlemeler anshshs :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Duygunu ghostla
Yine tanıdık bir senaryo ile geldim. Bazı şeylerin sıralaması hiç olması gerektiği gibi olmuyor ya. Şimdi değiiiiil diye çığlık atasın geliyor ama geçmiş olsun. İyi dinlemeler :) Instagram:podcastermuzeyyennn
Dostum Gelsene Canımm
Dostluklar üzerine konuştuk efendim. Sizden gelen mesajları okudum, aktı gitti bir saat oldu be. Tutamıyorum bu çenemi affedin ashshshs iyi dostlar en büyük şanslardan biri bu hayatta. Kıymetini bilmeli, unutanı silmeli. Hadee hahshsjs öptüm sizi Instagram:podcasttermuzeyyennn
Sağlık / Zaman Tanımak
Sağlık çok önemli dediiik, geçtik ilişkilere zaman dedik sabır dedik. Potansiyel dedik, temellendirmek dedik. Dedik de dedik be. İyi dinlemeler :) İnstagram:podcastermuzeyyennn
Her şey mi ters gider? / Takılmak
Üf modum 0,0,0 bu aralar. Önce kendime ağladım azcık sonra da sizden gelen bir mesajı okuyup sinirlendim saydım sövdüm. Ama çok iyi geldi :) iyi dinlemeler :)
Biraz arabesk biraz sizden gelenler
Güllü ile başladık, derin bağlar dedik, anlaşılmak dedik (muhtemelen daha önce söylediğim şeyleri tekrar ettim burda ajsjsj), şeffaf olmak - olamamak ikileminden bahsettik, ortalarda bir yerden sonra da sizden gelen yakınmalara bi büyüteç tuttuk efendim. İyi dinlemeler :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Dedikodu
Önceki podcastin muhasebesi efendim :) iyi dinlemeler :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Aşk-ı Memnu ve diğer her şeyin dedikodusu
Aşk-ı memnu ile başladık sonrası daldan dala daldan dala. Çenemiz düştü bi baktık 1 saat olmuş :) konuğum hayattaki ilk dostum, ablam:) iyi dinlemeler :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Yaprak Dökümü Dedikosu
Boş muhabbet dinlemeye hazır mıyızzz ashshsh. Hayali insanların dedikodusunu yapacağımı bir de bu kadar iştahla, ciddi ciddi yapacağımı hiç düşünmemiştim ashshss. İyi dinlemeler 😁 Instagram: podcastermuzeyyennn
Kendini sevmek
Böbürlenmeye hazır mıyız millet??? Övüyoruz bu bölümde kendimizi. Hem de ne övmekkk. O kıç kalkacak aga. Aşağıda çok el var çünkü çekmeye çalışan. Toplum jürisi paydos nedir bilmiyor. O yüzden iri olacaz diri olacaz hep birlikte… tamam tamam sustum asksjsjs. Yazın bana birlikte övünelim, 😁İnstagram podcastermuzeyyennn
Duruyorum ama durulmuyorum be
Bi nevi durum güncellemesi. İki muhabbet, biraz kahkaha. Öpüyorum siziii Instagram: podcastermuzeyyennn
Karmakarışık
Dostumla sohbet ettik, sorguladık, sinirlendik. Siz de burdaydınız :) iyi dinlemeler :)Instagram: podcastermuzeyyennn
Yalnız Kalma Korkusu
Ne gidebilenlere ne kalabilenlere gelsin be :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Manipülasyon
Bu bi zehir. Ne zaman girdi içine, ne zaman dolaştı kanında anlayamazsın. Bi bakmışsın iş işten geçmiş yılların gitmiş kavgayla gürültüyle anlaşılmak uğruna döktüğün dille, gözyaşıyla. Belki birinin freni olur bu kayıt. Belki biri dur der kendine. Instagram: podcastermuzeyyennn
Baştan Konuşmak
Daha flörtün-iletişimin başında her şeyi konuşmalı mıyız? Baştan söylerim niyetimi, işine geliyorsa tavrı henüz bizi yeteri kadar tanımamış birine karşı ne kadar doğru? Hele ki birçokları kendine “kapağı atmaya çalışan” birilerinin olduğunu düşünecek kadar özgüvenliyse? Instagram: podcastermuzeyyennn
Ağır Kanlı Flörtler / Saçma Tesadüfler
Yürek bitiren, ağır kanlı, aşşşşşırı sabırlı flörtten nefret. Mesaja 5 saatte döner, buluşana kadar göbek çatlatır, ay yedin kuruttun bizi be. Hayat hızlı, sürükleyemeyiz kimseyi ardımızda hadee. Ay bi de hüzünlü bir Mardinli hikayesi anlattım size asjdjjd Hadi iyi dinlemeler :)Instagram: podcastermuzeyyennn
Ver Allahım Ver
Ayyy doğum günüm size geldiğim gündür be😁 Yeni yaşımda gönlümdeki ateşi söndürme harla Allahım ashshshs. Geleceğe bir not bırakmak istedim bu podcast ile. Beni bir sonraki yıldaki bana mahçup etme hayatım 🥲😁 Hepimizi dahil ederek toplu dua seansı gibi oldu bu kayıt, hep bir ağızdan amiiiiiin diyelim efendim :) iyi dinlemeler 🥰Instagram: podcastermuzeyyennn
Diriliş Müzeyyen / Exten Kurtuluş
Bugüne kavuşturan rabbime şükürler olsun. Bitti be, kurtuldum. Ay ne rahatladım anlatamam. “Güle güle, istemiyorum, beni mutsuz eden ne varsa silkeledim attım, direnmiyorum yeniye, dünyanın nimetlerine, açtım kollarımı Yarrabi, ver, hazırım işte “ demenin dayanılmaz hafifliği hissettiğim. Park eden bir araba vardı otoparkımda, çağırdım çekiciyi çektirdim ulen. Yer açtım hayatımda. Gel baba, gel, g
Erkenci Kuş
Erkenden canım cicim, şöyle beğendim böyle yükseldim… Üffff üzgünüm samimi değilsiniz. Erkenci kuşları kafese kapatamayız arkadaşlar. Gelirler binbir gürültüyle sonra bi bakmışız yok 😅 Sevmiyorum beğenmiyorum erken öten horozu Seda Abla. Sonunda da bir takipçimin mesajı üzerine “bende mi bi sorun var?” Sorusu üzerine konuştuk ama bağlanma problemi ile ilgili yeni bir podcastin de yolu görünmüş old
Ayrılığın acısı sonra vurur adamı
Ayrıldıktan sonra kimisi acısını hemen dibine kadar yaşar, kimisi aylaaar sonra. Ne olur o arada? Bunu konuştum, davetsiz misafirlerimle :) her şey spontane diye boşuna demedik :) iyi dinlemeler 😊 Instagram: podcastermuzeyyennn
Flört & İlişki ayrımı
Bi şey diyip çıkıcam dedim yine 30 dk konuşmuşum 😂😂 flört ve ilişki arasındaki şu ayrımı yapalım. Bam diye ilişkiye başlanmaz. Bam diye başladığınız ve adına ilişki dediğiniz şey de ilişki değil zaten, flört ashshsh. Ben de bilmiyordum, kabul etmek istemiyordum daha doğrusu. Ama hayat öğretti. Teşekkürler hayat😂 hadi iyi dinlemeler🥰 ınstagram: podcastermuzeyyennn
Çok da kişisel gelişmese miydik be?
Ayyy geldim geldim. O kadar ortaya karışık konuştum kiiii. Cahillik övdüm azcık. Bilmemek mutluluktur dedim. Yeter kişisel geliştiğimiz ayol. Birileri bizi anlamadıkça biz kendimizi anlamaya çalışıyoruz, biliyorum, görüyorum. Bu boşluğu biz dolduruyoruz da. Ay yoruldum, gelişmicem. Olduğu kadar. Olmadığı da.. ona da alıştık artık ahshshs
Enerji mi enayi mi? Fal, Tarot ve Spirütel Şovlar
Enerciiiii hoppp Silivri ashshsh yok yok ben o tarafta değilim. Ben sizin tarafınızdayım. “Auran düşük, enerji temizliği şart!” — Yok canım, bir kahve içsem geçer mi? Bu bölümde meditasyon, fal, tarot ve enerji muhabbetlerini hem sorguluyor hem de bolca tiye alıyorum. Tüm kötü olaylar benim enerjim yüzünden mi yani? Hadi oradan! Aurası kaldıran gelsin anam. Siz ne düşünüyorsunuz? Yazın bana! Insta
Hayat her zaman kıyak geçmiyor kanka / Boşluk
Dümdüz durumu anlattım. Çözüm de yooook, fikrim de yok. Bi kaç güne gelir farkındalıklar. Ama her zaman “farkında” “hazır” ve “kontrollü” yaşayamıyoruz bu hayatı. Al bu da fotoğrafı. Aynıyız, benzeriz, yürür gideriz omuz vererek birbirimize bu yolda. Yalnız değiliz ve daha konuşacak çok şey var. En büyük umut “henüz bitmedi” diyebilmek aslında.
Yaşandı bitti saygısızca/veda makamı
Yine olmadı adhshs şaşırdınız mı hayır😂 ulan hayatımın bir başlığı olsaydı ismi “Veda” olurdu. Başlayan her yeni şeyden korkar oldum, her yeni başlangıç bir vedanın habercisi gibi. Her süreç bir sona yaklaştırıyor sanki beni. İnsan bitecek bir şeye başlamaya hevesli olur mu? Hep sonları yaşayan birinin sonsuzluğa inancı kalır mı? Ulan ben bu kadar hayal kırıklığını nereye sokacağım? Neyse kavuştuk
Hadi 2024, hadi abi, bak kapı orda
Ne yıldı be! Neler yaşadık be Ashshs ay gitsin miskin yıl. Ama 2025 onu aratmasın. Neyse kokuştu artık, mis gibi yeni takvim, yeni yol, yeni umutlar. Gel bakalım şuraya 2025, geç, alalım ifadeni nesin necisin. Gel bakalım, bi suyunu çıkaralım senin de. Etinden sütünden yararlanacağım bu yılın, faydacıyım artık, ne var ne yok benim iyiliğime, mutluluğuma, hayrıma hizmet edecek. Hakkımı gerekirse zo
Çöplük karıştırma, üstüne siner
Merkür retrosu vatana millete hayırlı olsun ashshs Çok net: eskilerden bi şey çıkmaaaz. Exten next olmazzz. Ben olduramadım. Dejavu bildiğin. Ne gerek var. Aynı film. Sahi, skılmadın mı?
Sevilmek/Sen Yaşamana Bak
Sevilmedim bataklığından çıkalım, hadi basit düşünelim. Birlikte takmayalım. Hadi :)
Varoş Seviciler/ Dm süprüntüleri
Son dönemde yaşadığım bir flört deneyimini paylaştıktan sonra günde 10-15 kız ekleyen sapık ve doyumsuz zihniyetlere sövdüm. Arkanı döndüğün an varoş like layan, eline telefonu aldığı an çizdiği efendi çizginin tam tersi davranan, dışına çıkan adamlardan illallah. Yine birbirimizi çok iyi anlayacağız bu podcastle biliyorum. Ve engelleyin bunları diyorum. Engelleyin, ben arkanızdayım!! :)
Acı çekmek bir lüks!
Toparlan bırakma kendini konuşması. Arada lazım. Size de bana da. Saçmalıyoruz ara ara. Olmaz vallahi olmaz. İnstagram: podcastermuzeyyennn
Kimseye seks borcunuz yok!
seks ilişkinin koşulu olmaz, evet çok önemli bir dinamiktir ama önce bir yatakta görelim tavrı ile güven inşa edilmez! Bu bencesi ashshs. Peki ya sizce? Fikirlerinizi ve varsa deneyimlerinizi merak ediyorum. Instagram: podcastermuzeyyennn
Çok abartıyorsun kanka, gözünü seveyim yapma
Duygularımız oyun hamuru gibi, ellerimizde şekilleniyor. Beyin de biz onu ne hale getirirsek ona inanıyor, onu biliyor. Kontrol sende. Sevinçlerini abart, büyüt. Hüzünleri, sana acı veren duyguları değil. Hafife almak gerek bazen, küçümse sana kendini kötü hissettiren o duyguyu. Abartma, vallahi manyak olursun sonra ashsh :) ınsagram: podcastermüzeyyennn
Gerçek yalnızlık/gerçekten yalnızlık/adam gibi yalnızlık
Uzun bir aradan sonra merhaba :) Gerçek yalnızlığı buldum arkadaşlar! Benimki yalnızlık değilmiş! 😂 yalnızlığı keşfetmek gerekiyormuş, çaresini bulabilmek için😉 bir de 28’e 6 kala hayatta bana en derin farkındalıkları kazandırdığını düşündüğüm 27’ye de selam çaktım. “Yaşların gereklilikleri-getirdikleri-yaşlara yüklenen misyonları” konuştum ve biraz da isyan ettim. Siz bilirsiniz beni asabi bir ta
Daha idareci olabilir miydim?/Bende mi bir sorun var?
Fonda İbrahim Tatlıses’ten “Ben nerede yanlış yaptım?” Şarkısı çalıyor, ben de size sal artık kendini, bırak yakanı artık, arkasında dur kararlarının, kendine çok yükleniyorsun baba yapma böyle diyorum. Hayatın yükü çok zaten, yoldaki çeri çöpü taşı alıp sırtlanmaya, zihnimizde onlarca mahkeme kurup her seferinde kendimizi cezalandırmamıza gerek yok. Özeleştiri eyvallah iyi, ders çıkarmak, değişme
Cesaretsiz insandan nefret/Net ol canımı ye
Öyle mi demek istedi, bu anlama mı geliyor, niye hikayeme baktı, bla bla bla. Bu ne ya?! Beni bu kadar düşüncelere boğan, bi sonuç çıkarayım diye kıvrandıran insan istemiyorum abi hayatımda. Derdin, isteğin, amacın neyse söyle, ben söylüyorsam da dinle, net bir cevap ver ya da al benden o cevabı bakalım yolumuza. Hayat bir şeyleri sürüncemede bırakacak kadar uzun değil ya. Yok öyle bir zamanımız.
İlişkide kriter
Bam güm konuştum yine. Hadi biraz kriterlerimizi sorgulayalım. Yazın bana, sizinkileri çok merak ediyorum :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Duygusal boşluk/adını koyamadıklarımız/anlam veremediklerimiz
Kadıköy boğadan Söğütlüçeşme metrobüse yürürken leş ses tonumla “bi anlamı olmalı” sanrısı üzerine konuştum. Niye yaptım böyle bir şeyi bilmiyorum. İnsanın kendini oyalaması çok acıklı değil mi? Kendinden kaçmak için kendinde bi yerlere tutunmaya çalışması yine. Kaçmak istediğin de sensin, tutunduğun da. Kendi omzuna başını koyup ağlaman gibi. Kendi ellerinle başını okşaman.. Kimsesizliğinden deği
İlk buluşma anıları/Sizden gelenler
Anılarınızı benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim:) Sizlerle gerçekten sohbet ettiğim bir yayın oldu :) Devamı gelsin istiyorsanız bana yazın lütfen. Instagram: podcastermuzeyyennn
Heyy toplaşın bi ricam var :)
Instagram: podcastermuzeyyennn
Mutluluk
Size mutluluğun formülünü veremem, beylik cümleler kurmam, kuramam. Aynaya bakmanızı, kendinizin, kendi gerçekliklerinizin farkına varmanızı, bir dünya yaratmanızı ve o dünyada, yarattığınız o huzur evreninde müdanasız ve ödünsüz olmanızı tavsiye edebilirim sadece. Oranın sınırlarını siz çizeceksiniz. O evi siz ellerinizle inşa edeceksiniz. Kolay gelsin mutluluk savaşçıları :) Instagram: podcaster
Takıntı yaptıklarımız
Yoluna bakmak önemli. Yürüdüğün yola, hayatına saygı duymak, bile isteye sabote etmemek, etmeye çalışanlara karşı etten duvar olabilmek gerekli. Siz hayatınızın merkezi, en kıymetli mücevherisiniz. Sizi sevmeyenlerin ışığınızı söndürmesine müsade edemezsiniz. Buna vaktimiz yok, ömür çok kısa. En iyi, en mutlu, en verimli şekilde yaşamak zorundayız onu. Bunu sakın unutma :)
Başlamadan biten bir ilişki daha (devam)
Önceki podcasti kaydederken biri aradı🙄 bu onun devamı. Önce onu dinleyiniz :) bana da yazın mutlaka :) ınstagram: podcastermuzeyyennn
Başlamadan biten bir ilişki daha ashsh
Ne oldu o çocukla? Diyenlere gelsin :) Üf arama geldi yarım kaldı ikinci bölümden devam edersiniz :)
İdeal date/ilk buluşma nasıl olmalı?
Yine yaşadık bi şeyler, yine süzdük yaşananlardan dersleri, tecrübeleri. Akıttım buraya fikirlerimi, afiyet olsun efendim. :) Instagram:podcastermuzeyyennn
Flört sonu değerlendirmeleri/ Çıkarılan dersler/ Devam
Yine tecrübe oldu demek istemiyorum ya of ashshsh. Tecrübe istemiyorum artık bitmedi mi bu parkur? Ödül nerde yetti bu survivor. Ayakta kalmaya çalıştığımız bu ilişkiler yumağında yeni bir düğümü daha çözdük ya da attık mı demeliyim bilmiyorum Ashshs. İyiyim demek istedim size bu podcastle. İyi ki varsınız. Instagram: podcastermuzeyyennn
Kapadık kapıları
Instagram: podcastermuzeyyennn
Tatlı su erkekleri
Ne nazlı oldu bu erkekler be. Rolleri değiştik iyice. Herkes rahatsız bu durumdan. Boşuna çıkmadı bu dişil enerji eril enerji muhabbetleri. Son birkaç flörttür fark ettim ki hiiiiç tahammülüm kalmamış bu tiplere. Gelen geliiiir, gelmeyene güle güle. Ben kadınım ve kadınlığımı yaşatacak olana varım. Instagram: podcastermuzeyyennn
Hissizleşmek/Tecrübeler/Önyargı
Tecrübe oldu dedik, kazanım dedik, hayat öğretiyor dedik. Ne yaşıyorsak şükrettik de insan sarrafı olduk derken önyargılı birine mi dönüştük? İnsan mı harcıyoruz, kendimizi korumak için başkalarına acıtıcı darbeler mi indiriyoruz? Sorguladık efendim. İyi dinlemeler :) Instagram: podcastermuzeyyennn
Sadece kendinle meşgul ol :)
Alaçatı sokaklarında gezerken içimi döktüm yine:) ben çekerken çok güldüm eğlendim ya ashshshs umarım seversiniz. Yazın bana :) İnstagram: podcastermuzeyyennn
Bi var bi yok olanlar
Yine çıktı ortaya ıssız adam, en büyük zaaf, bile isteye yapılan salaklık, çıkmaz sokak ama en güzel sokak… Offff. Var mı sizde de “gidemiyorum, kalamıyorum, baş edemiyorum, onsuz olamıyorum dediğiniz birileri, yazın bana :) Göksel ablaya selam olsun bu arada😁 Instagram: podcastermuzeyyennn
Kendini inşa et, ruhunu tanı, onu sev
İzmir’den merhabaaaa (Kezban İzmir’de ashshs). Tek başıma bir hafta geçireceğim İzmir’de konuşacağım bir siz varsınız :) Bu bir hafta boool bol dertleşelim istiyorum. Siz de bana yazın instagramdan:) Hesabım: poscastermuzeyyennn
Sen tamirci değilsin, düzgünü gelsin
Bu başlığı hadeeeee diye tamamlamak lazım Seda Sayan’ın sesinden😂 Sizinle de konuşalım istiyorum, artık podcastermüzeyyennn isimli bir instagram hesabım var, bana oradan yazabilirsiniz :) mesaj aldıkça, sizleri tanıdıkça süreç daha tadından yenmez hale geliyor :) görüşmek üzere:)
Aşk-gurur
Gururlu mu olmak istiyorum cesur mu? Hangi yoldan gitmeliyim bilmiyorum. Değer mi değmez mi kestiremiyorum. Bir yanım değer git anlat kendini diyor bir yanım yeteri kadar kırılmadın mı be kızım var git yoluna diye söyleniyor. Ne yapayım ben? Bu kez de siz bana anlatın ben sizi dinleyeyim.
Erken sevinmeyin ashshsh
Ay sinirlerim bozuldu😂😂
Size güzel haberlerim vaar :)
Hep dert hep hayal kırıklığı mı konuşacağız be? Arada bu kızın da yüzü gülüyor:) Bakalım neler olmuş, bakalım neler olacak? :)
Sizi cevapsız bırakanları siz bırakın.
Ben döndüüüüm :) Çok hararetli konuştum yine, konular ciddi. Toplaşın bakalım, kendimize gelmemiz gereken konular var! :)
Aşkta strateji olmalıdır, bu devirde başka çaremiz kalmamıştır! :)
Belirsizliklerden, kararsızlıklardan, tutarsızlıklardan, adı konulmamış, ne üdüğü belirsiz ilişkilerden yıldık biliyorum. Ama devran döner, doğru bulunur, hayal kırıklıkları yerini koca bir iyikiye bırakır. O gün gelecek bunu da biliyorum. :) Uzun bir aradan sonra bir iç dökme seansı daha oldu benim için bu kayıt. Keyifli dinlemeler :)
Aşk Kararsız Bırakır mı? / Beklentisizlik
Yola kararsızlarla değil inanmışlarla çıkılır derler ya, aynen öyle, aşkta ikna etmek diye bir şey yok. Kendin gibi sevilmediğin bir yerden tüm benliğinle, kendinle, kendi doğrularınla, ödünsüz çıkıp gitmekten daha asil, daha huzurlu hissettiren bir şey var mı? Bence yok. Bana beni yaşatacaklarla, benimle ben olduğum için yan yana yürüyeceklerle yola çıkarım.. Gerisi oyalanma, gerisi boş muhabbet,
Anlaşılmayı beklemek en doğal hakkınız/Manipülasyon
Sizin çizgilerinize saygı duymayıp bir de üstüne bunların saçma olduğuna sizi ikna etmeye çalışan manipülatif tiplerin şerrinden sana sığınırım Tanrım…😂
Aşk belirsiz bırakmaz, aşk boşluk tanımaz
Bir dersi daha tamamladık hayatla :)
Hadi yine aşk konuşalım
Ay aşk da aşk, aşk da aşk. Başka konun yok mu senin be kızım dediğinizi duyar gibiyim. Var da onlar çok sıkıcı. Hayatımın tek cevapsız sorusu aşk bu aralar. Belirsizlik çeneme vurdu. İdare edin artık 😁
Belirsizlik, Aşk, İtiraflar, İç Dökme Seansı
Sesli günlük tuttum bir nevi. İçimi döktüm sizlere. Alır bir yerinden tutar kendi hayatınızdan bir şeylere benzetirsiniz belki. Hepimiz aynı şeyleri yaşamıyor muyuz zaten? Farkı yok aşkın öznelerinin birbirinden.
2021 biterken
Bi muhasebe, öyle spontane yine
Bırak mücadeleyi, kaç baba kaççç😁
Bazen bazı hataların izahı olmaz. Yapmışızdır, canımız sağ olsun. Ne yapıcaz kafamızı duvarlara mı vurucaz. Zararı sadece bize dokunmuş bir salaklıksa yaptığımız tek bir çaremiz kalıyor. Bir tek ben biliyorsam bunu yaşanmamış sayabilirim. Kimseye anlatmadıysam yok sayabilirim! Kim biliyor ki? Kimse. E kaç baba kaççç :) İyi dinlemeler:)
Flört Kazaları ( abi nolur yapmayın bunları ya)
Vallahi delirdim ahali. Son noktadayım. İletişim ya, sağlıklı, akl-ı selim bir iletişim istediğimiz. Empati falan. Nasıl bu kadar bihaber olabiliyorsunuz tüm bunlardan? Yeter yeter, çıkın artık şu mağaradan!
Bakma, görme, duyma. Sadece kendini sev.
Sosyal medyaya beddua ederek başladık. Kendimizi övdük, diğerlerine sövdük. Ben dedik biz dedik. Ama onlar demedik. Onlardan bize ne? El olana elin değmesin. Yüreğin hiç değmesin.
Şerefsizler neden daha çok sevilir?/ Sahiplenilmek/ Taciz
Tam sevmekten sevilmekten sahiplenilmekten, şerefsizlerden :) bahsederken yine iliklerime kadar bu ülkeden, bu ülkede kadın olmaktan nefret ettirildiğim bi an yaşadım.
Dostluk-arkadaşlık-fedakarlık
İlişkiler deyince hep kadın-erkek ilişkilerini konuşuyoruz ama bu işin dostluk ayağı da var. Aşk acısı kadar ağırdır dost kazığı, yaşamayalım, yaşatmayalım efendim :)











